Trött

Idag har de varit en jobbig dag måste jag säga.. kan börja med att skriva att jag är lite små sjuk så de har inte gjort saken bättre. Sen har jag varit o jobbat från 07.00 till halv fem idag o de har varit full rulle.. en av dom jobbigaste dagarna än så länge måste jag erkänna men samtidigt en av dom roligaste ;D Så kan säga att man är ganska slut o sen har man sett ut som sju svåra år.. haha fyy fan! som en riktig fågelskrämmare..men man kan ju inte alltid vara på topp! hihi
När jag kom hem så var Kenny o Peter här o hjälpte hussni med våran nya bärbara dator som jag ligger just nu o skriver ifrån :D Den är bättre än hussnis stationära o mera finesser o denna är våran tillsammans :) Riktig skönt att äga en egen dator haha :D Efter att ha varit hemma en stund så åkte jag ner på stan då de var kvällsöppet så köpte mig en randig tröja på hansens som man oxå kan ha som klänning :) Men imorgon blir de mer shopping.. ska bli mkt kul!
Är bara ledig imorgon o sen jobbar jag lör-mån..  men de blir nog bra !
Tänkte lägga upp ngr ego bilder som vanligt.. tyvärr så såg man ju inte direkt så här idag .. haha men men! Ha en fin helg allihopa!
God natt..
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0