Söndag-sommartid

idag har man då ställt om klockan.. känns ju ingenting tycker jag :D Vaknade idag klockan tio med världens huvudvärk o höger öra som slog lock så har inte hört ngt plus att jag har skit ont i halsen ! Får hoppas på att detta försvinner nu snart.. så blir att stanna inne imorgon o bara kurera sig så man är pigg o kry på tisdag när man ska umgås med maja gumman.. :) Sen på onsdag ska jag till tandläkaren o sen jobba 16-21.00 ..
Har varit så himla rastlös i kroppen idag att de inte är sant.. inge kul o bara vara hemma o rulla tummarna så började dammsuga o skura men de skulle jag inte ha gjort.. helvete så de började rocka i skallen så var tvungen sätta mig ner o ta de lilla lugna. Just nu mår jag lite bättre så de är ju skönt..
Skulle göra fläskfile o potatisgratäng till middag idag men de blev inget när man inte orkar plus ett diskberg i köket så de blev smörgås o ett o'boy glas haha :D Igår så hade jag och älsklingen en riktig mysdag så vi la oss i sängen med datorn o såg en film o så gjorde älsklingen en sallad som vi smaskade på.. hihi :) Gick ju även o badade igår o somnade i badkaret så vaknade av att jag halkade längre ner o när jag vaknade kom hussni in o frågade om jag levde.. lär ju ska ha sovit i minst 40 minuter där så såg ut som ett russin när jag klev upp :D Lite farlig dock..
Nå väl, ska snoka runt här på internet o sen bara mysa som vanligt här hemma :)
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0