Mars

Har nämligen köpt ett gymkort av ronja nu när hon ska flytta tillbaka hem till Kiruna så igår var första träningsdagen efter ett uppehåll på snart ett år.. Kände mig lite vilsen i början när jag gick dit haha men de gick ganska bra efter ett tag och idag har man världens hemskaste träningsvärk även om jag körde lugnt nu i början! Dom hade ju även fixat en våg på gymmet o var tvungen att ställa mig på den o visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta när jag såg siffrorna.. jag som hade intalat mig att aldrig mera gå upp i vikt.. visst jag har märkt att jag har blivit rundare men inte att de var så mkt.. vissa kanske tycker de är lite men 5 kg är ganska mkt! Men de är väl kärlekskilon haha :D så nu blir de andra bullar.. har varit nere på stan idag o fikat med en massa vänner o ens underbara så passade på att köpa kosttillskott som heter diet meal som är i pulver form :) en måltidsersättning .. här kommer en beskrivning på de :

Diet Meal är en komplett måltidsersättningsprodukt för dig som vill lyckas gå ner i vikt. För att lyckas krävs det att du minskar på kolhydrater och fett samt ökar proteinintaget. Tillsammans med en sund kosthållning och motion ger det en långvarig viktminskning.

Diet Meal innehåller alla näringsämnen din kropp behöver utan att tillföra onödiga kalorier, en portion ger endast 120 kcal! Vid en kalorisänkning svarar kroppen vanligtvis med att minska ämnesomsättning och förbränning, Diet Meal hjälper kroppen att hålla dessa på en bibehållen nivå och därmed underlätta en minskning av underhudsfettet. Samtidigt skyddas den dyrbara muskelmassan som utsätts för stora belastningar under en lågkaloridiet och intensiv träning.

Så ska bli intressant o se hur detta kommer att gå .. men de blir nog bra!

Sitter o ska se på nu iaf när hussni ska tatuera sig o sen hem o plugga.. har lektion även imorgon kl 08.30-11.00 så ska försöka ha klart arbetsområde 6 då eller ta med det på fredag!

 

De var allt ...seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0