jahaa.. snart sova då eller?

Sitter hemma o lyssnar på killarna när dom sitter o dricker o pratar på om en massa svammel..
Hade fan inte pallat att dricka ikväll även om jag inte hade jobbat imorgon.. Funderar starkt på om man
kanske skulle spara sig tills jag fyller 21 som är dock om två veckor hahaaha :D Men två veckor är ju ändå ganska länge.. har varit lite väl mkt nu på sistone att fara ut o dricka o spendera en massa pengar så de känns ganska skönt att få jobba denna helg även om formen är jätte dålig!
Det enda jag hoppas på är att helgen går fort så man får bara ta de lugnt,städa här hemma o bara mysa på!
Har ganska lite egentligen att skriva om så detta känns ju ganska onödigt.. men de är ju tidsfördriv.
Har iaf haft en jätte bra dag o har varit skönt att få unna sig en massa saker när alla räkningar är betalda
o så när jag o älsklingen har köpt en gemensam dator. Så detta måste man ju nästan göra om ..

Vill bara skriva som avslut att jag älskar min underbara älskling o att han finns i mitt liv.. du gör mig lycklig!♥
Du och jag föralltid :)
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0