Hemma!

Jobbat extra ikväll/natt på folkets hus o de gick bra.. dock inge stressigt alls o de var inte så mkt folk men de var kul iaf för fick ju jobba med Karin och en tjej som heter Johanna som var mkt trevliga! Eller rättare sakt alla i personalen var mkt trevliga..

Sitter nu iaf o nördar vid datorn o blev så glad när jag såg att maja hade taggat mig på facebook på en bild där jag o hussni är med på tillsammans! Tyckte den var fin o fick en sån stark känsla av att skrika ut till hela världen hur mkt jag älskar han.. just nu är han inte hemma då han är ngr mil ifrån mig o de känns kan jag säga fast det bara har gått snart ett dygn vi sågs.. Han kommer ju hem imorgon o då ska jag säga hur mkt jag älskar han även om jag säger de en miljontals ggr per dag! Man inser när ens partner är borta hur mkt den människan betyder för en.. Han gör mig så lycklig så ni förstår inte! Du är mitt allt min själsfrände! ♥




Lägger upp  andra bilder oxå





God natt!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0