Whioooo...

Idag har man klivit upp 10, satt mig o pluggade o drack kaffe.. men hade ingen lust till slut så jag gick o duschade plus att jag fixade till mig.. Åkte ner på stan vid tolv tiden med killarna o tog en kaffe.. åkte sen hem o tog bilen till sangis där man blev bjuden på mat av kära mor.. sen tog vi bilen till hussnis mamma där vi jyrade på :) Fick även jätte fina lampor av henne i guld som jag tänkte ha i sovrummet.. kommer bli riktigt fint :)

Sen så har även mamma o pappa gett mig o hussni massa mat som dom hade i frysen.. alltid lika bra:) Fick köttsoppa,fläskfile o kyckling gryta som var nedfrysna så tack för de kära föräldrar :) Sen efter sex tiden så gled jag hemåt igen men blev bara en snabb visit så åkte jag ner på campingen o träffade sara,maja o ida .. Sen så åkte jag hem o har sen dess pluggat,pluggat o åter pluggat.. hjärnan känns tom..:D Får se hur provet går imorgon,har de klockan nio imorgon.. nåja men de ska nog gå bra :)

Fick även veta idag att jag fick MVG på social omsorgs kursen.. så nu har jag 3 stycken MVG på 3 kurser så ska bli intressant o se sen vad jag får på denna sista kurs innan jag tar sommar lov ;P

Imorgon så blir de dricka vin med amanda.. ska bli kul... om de blir av :)

Nåja,snart ska man se kniven mot strupen fast på tv3play... vi har sån dålig tv bild :D



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0