whats up?

igår såg man Iron man 2 med hjärtat i  sängen,kom på de ganska sent så klockan var kring två eller halv tre tiden när man somnade :D Så kan säga att fy så seg man var när man klev upp,tänkte först kliva upp kring nio men hade ställt om klockan till halv elva i sömnen.. haha nåja man fick ju sov morgon som man älskar :D Tog på mig kläderna o gick till näsbygården där de blev att skriva under anställnings papper ,sen så har jag hunnit skura och dammsuga här hemma :)

Igår vid sex tiden så kom amanda förbi.. satt o jyra med henne o så började vi baka mockarutor :) Sen så gick hon hem o så satt jag o hussni bara allmänt o jyrade på soffan o kikade på en massa youtube klipp :D Ganska kul sånt där måste jag säga..

Ska ta o fixa till mig lite så man ser ut som en människa o inte som en vandrade skräcködla .. Såg att annelie hade lagt upp världens snyggaste bild på mig oxå.. haha måttligt sliten när man var o bar möbler med henne här för ett tag sen :P Blir att plugga även kl två.. de var nog allt just nu ..



hahaha ohh lord :D


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0