tvätt stuga

Vaknade kl nio med hussni när han skulle på Af o ha möte.. åkte tillsammans med han o så for vi o stor handla en massa mat på ica o när vi sitter i bilen på väg hem så säger hussni : "om man kanske skulle ta en powernap när man kommer hem" haha.. o herregud sa jag åt han .. "du har varit vaken en timme" :D Jäkla trött mössa..

Åkte hem o packade upp mat varorna,käkade frukost/lunch o hunnit vara nere i tvätt stugan .. har tvätt stuga till fyra men tror jag hinner före de.. trodde de skulle bli mer maskiner men ser ut som att de bara blir 4 vilket känns skönt :)

Sen så skulle sara höra av sig efter att hon har varit i Sangis om hon inte glömmer bort mig :D
Hussni for nu iaf o tränade med niklas så nu sitter man själv här i lägenheten med huvudvärk o shopping abstinens :D

nå men tillbaka till o tvätta nu haha..


seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Haha, förstår att du har fått göra det;) Och nu är det väl min tur då, hihi, Kram Linnea

2010-06-22 @ 13:16:30
URL: http://linneaaforsberg.blogg.se/
Postat av: nina

hehe aa och inte så lite heller ;P kram

2010-06-22 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0