tidsfördriv


Hur bor du: i en lägenhet på näsbyn
Brukar du komma i tid: ee joo?
Hur lång är du: 1.57 cm
Kan du laga mat: ja förfan,är ju utbildad inom just det., att laga mat :D
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu pluggar jag vidare till undersköterska
Vad har du på dig just nu: gråa mjukisbyxor o en svart tröja.. rosa sockar
Har du någon fobi: jo mot dig :P
Hade du en bra kväll igår: Det hade jag,en riktig mysig hemma kväll med sambon
Din favoritdryck på morgonen: kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Csn och bostadsbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: ja? vars annars.. ??
Vad hade du sönder senast: en fotoram så de blev glas överallt, var arg!
Vem snackade du med senast: hussni
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider o vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg..
Saknar du någon just nu: näee
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga och svika
Någon jag stör mig på: falska människor o såna som bara utnyttjar en för deras eget bästa
Intressen: smink,kläder,musik,poesi
senaste person du kramade: hussni
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: annelie
Vad drack du senast: vin,cider
Vill du ha barn: ja helst nu nu nyss :D
Längtar du till din nästa födelsedag: näee skit tråkigt o fylla år..
Har rakat dina ben någon gång: ja de har jag..
Är du sugen på något nu:
nej har nyss ätit middag som hjärtat gjorde
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
mellan 3-6 stycken kanske?
Använder du hudkräm:
joo,ldb aloe vera ..
Attraheras du av män med skägg:
haha,min pojkvän har ju de.. så antar de :P
Micro-pop eller poppa själv:
micro
Brukar du baka:
joo men bara när jag känner för de,alltså inte så ofta :D
Röstade du i det senaste valet:
nej,ägnar mig inte åt sån skit
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
de tycker jag .. en hobby skulle inte sitta fel dock!
Vilken låt lyssnade du senast på:
hmm,kommer inte ihåg..
Har någon annan sovit i din säng inatt:
joo,min pojkvän hussni
Vad tycker du är äckligt:
vet inte..
Har du pengar på mobilen:
jepp de har jag o gratis sms plus mms ;)



så känner jag mig idag.. tänker inte göra ett skit idag,samma som igår :)
Härligt med semester.. haha.. min semester :D

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0