söndag

vaknade klockan tio idag ,diskade o fixade litegrann innan de blev att väcka hussni då vi skulle iväg till Sangis. For krin tolv och var hemma just innan fyra.. varit förbi hans mamma o mina föräldrar... fick ngn impuls att börja tvätta bilen o åka inlines.. kort stund sen man åkte de :D Ska dock sälja dom.. ska ändå inte åka nåå mera! Någon som vill köpa så hör av er!

Sen när vi kom hem så dammtorkade jag,for med hussni o hämta kenny .. var o handlade diverse saker på ica.. Började plugga men då ringde maja o frågade iaf jag ville komma över o äta smörgåstårta så då blev man distraherad.. haha men gott var de, hon fyller nämligen år imorgon men hade fika o sånt idag istället :)

imorgon kl 13-16.00 blir de att fara på utbildning innan man börjar jobba.. är nämligen förflyttningsteknik :)
Ska bli kul o sen efter de kommer mina föräldrar hit.. plus att de blir att plugga hela veckan annars oxå till psykologi B provet... skulle ha haft de förra veckan men de blev ändrade planer.. plus att jag måste skriva klart de sista arbetet oxå i den sista kursen.. blääääääääää känner jag för allt!!!


De var allt.. tjingeling.
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0