Mätt som en plätt.

Jahapp vad ska man skriva idag då? Klev upp klockan åtta,åkte till skolan med annelie kl nio och efter de gick jag till kids and teens o köpte mig lösnaglar.. fick en impuls igår att jag ville ha de så var tvungen :D Så körde annelie hem mig o så fixade jag dom ,drack kaffe med hussni o kenny... sen så har jag suttit på soffan o jyrat med älsklingen o så har vi beställt en telefon :)

Sen efter ett tag så kom kenny tillbaka,for ner på stan o drack en kaffe o bestämde oss för att ta hem mat :) Så nu sitter man hemma propp mätt o känner sig fatso .. :P Skulle även behöva städa men inte just nu iaf.. blir nog att ta hand om det sig,plus att de blir att ta en promenad sen senare..

näee nu orkar jag inte skriva nå mera.. seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0