lördag kväll...

Igår blev de att dricka.. var först med hussni o hans kill kompisar o drack härutanför oss .. sen gick vi över till niklas samtidigt som jag väntade på att amanda skulle komma från jobbet då hon o jag skulle till Risön o festa med annelie o gustav :) Satt först ett tag hos annelies föräldrar o jyrade på innan de blev att gå till nästa hus.. var iaf en mkt trevlig kväll o mkt skratt... Kring ett tror jag klockan var så åkte vi med taxin ner till stan..

Hann visa legg o sen så kom hussni direkt ..så jag,amanda o hussni gick till frasses o åt mat.. Sen styrde vi skjuts hem o så hann niklas hoppa in i bilen . Vi alla fyra åkte hem o drack lite mer,amanda gick hem tidigare då hon skulle o jobba.. killarna satt i vardagsrummet o jyrade.. jag blev trött o less så la mig i sängen o spelade lite spel innan de blev god natt.. :D Vaknade sent idag men har varit i super bra form.. dock inte hussni :D ÄTit en massa skräp o just innan nio så åkte jag med bilen o köpte cigg o när jag kom hem hade älsklingen tänt en massa stearinljus o tappat upp ett bad... tagit in en stol med bärbara datorn på o sett till så jag kunde se "the hills" .. det var mkt uppskattat!

Nu ligger jag iaf i sängen ny badad.. funderar på vad man ska se på..hmm ? Lite seg dag detta har varit men samtidigt så klagar jag inte.. Imorgon ser de ut att bli sangis.. ska bli kul... tänkte även passa på att dammtorka o diska innan man åker dit.. måste även plugga sista arbetsområdet i social omsorg...

nåja de var allt för mig..





seeyaaa
Grrr... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0