ledig dag..

Idag vaknade jag kl 10.00,gick i duschen o fixa till mig.. satt o var social med hjärtat ett tag innan de blev att fara till lea då jag skulle vara barnvakt till lilla lovisa.. runt två tiden gick jag o lovisa hem till mig med barnvagnen,busade en stund o sen mitt i allt så somnade vi på soffan :D Så la henne sen i sängen men då blev hon lite tjurig när jag skulle gå så var tvungen att ligga med henne en stund i sängen tills hon somnade igen :) De var så himla mysigt att somna med henne på soffan.. sötaste lilla ängeln :)

Fan man blir ju riktigt barnsjuk alltså.. sen så var jag tvungen väcka henne runt fyra då hon skulle äta middag o så sen byta blöja .. haha hann ju även byta 2 ggr bara för säkerhets skull ;) Mamma o pappa kom även förbi under tiden o följde med när jag skulle lämna henne till Fegge som hade slutat jobbet.. Så de var mkt kul.. men gud så tungt jobb ändå för er alla mammor ;)

Sen så tog jag o mina föräldrar bilen o köpte pizza.. dom åkte även nyss så nu blir de bara att slappa här hemma för är såå trött.. Är ju även ledig imorgon så då blir de att städa lite o så kanske ta en promenad till stan :)
Detta var allt för mig.. tjoohej!!



Snodde den av lea ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0