En liten sak kan betyda så mkt!

Igår var de första dagen att börja jobba och var svin nervös när jaag for dit på morgonen men gick som en dans på rosor och på tal om roser.. gissa vad jag fick idag när jag kom hem? En röd ros av älsklingen som han hade lagt på byrån i köket för att se ifall jag såg det ;) Det gjorde min kväll underbar o nu står han även o diskar :) Älskar dig♥

Annars så har jag jobbat sen 12-21 idag och de har gått utmärkt.. känns dock i kroppen men vad gör de:D
Tycker de är svin kul plus alla man jobbar med är ju helt underbara.. Men imorgon är jag dock ledig o samma
på torsdag.. men ska sitta barnvakt imorgon till leas dotter från 14-17.. är dock bara tre timmar men de ska bli kul;)
Tänkte passa på att gå ut och gå med henne ifall de är fin väder o såå leka.. för de gillar hon och jag med :D

Hade tänkt gå ut o ta en promenad igår kväll men så fort jag gick ut så kändes det som att jag skulle somna ståendes så gick in igen o la mig på soffan,samt idag så tänkte jag ta en morgon promenad kl nio.. men ni tror
inte jag ställde av klockan :D Bra jävla diciplin man har alltså..

Nåånäee om man kanske skulle vara social med sitt hjärta.. hoppas alla har haft en bra dag ;)
Bjuder på en mysig bild på mig och hussni i bjumis ;)



seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man är sjukt öm i kroppen första dagarna, mitt har försvunnit nu,men hujja. Å hjärnan går i högvarv. Hopas de går där för dej iaf :D

2010-07-02 @ 08:52:22
URL: http://bapumba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0