Då var denna helg över..

I -fredags så åkte jag och hussni till hans mormor en snabb sväng o sa glad midsommar innan de blev att åka vidare till Sangis o grilla hos mina föräldrar.. Roger följde även med oss.. det blev att vi börjaade grilla vid fem tiden ungefär o då kom även annelie förbi efter sitt jobb.. Jag började dricka när annelie kom för var osäker först hur jag skulle göra.. så runt halv sex -sex tiden började jag dricka.. Satt ett bra tag o jyrade med mina föräldrar samt hussnis mamma :) Hade mkt kul,men kring nio så åkte vi vidare mot kalix,då upptäckte jag o hussni att nejj vi har glömt nycklarna i sangis.. typiskt! :D nå men vi åkte vidare mot djuptjärn där mange o sofie var med vänner..

Dom skulle iaf iväg till frevis så vi hängde på dit vi oxå.. det var mindre folk detta år tyckte jag samt mer äldre.. men jag hade kul iaf måste jag säga.. :) Klockan måste ha varit rumt ett eller halv två tiden när vi åkte vidare mot kalix för att köpa mat.. sen blev de hemåt.. men de var kul iaf så kan säga att man var ju inte i bästa formen igår..

Blev en mysig hemma kväll igår med <3 för vi hade ändå ingen annan lust till att göra ngt.. men de var lika kul de med:) Om inte skönare att ligga på soffan med täcket o se film.. ;) Somande väl kring ett tiden o vaknade elva idag..

man bara sover o sover,men de är ju så skönt.. plus att de är slut nu med att sova länge.. börjar ju nämligen jobba imorgon klockan sju .. så de blir att lägga sig tidigt så man orkar upp till jobbet ;) Är ledig iaf onsdag och torsdag denna vecka .. plus att på onsdag ska jag vara barnvakt :) Ska bli mkt kul... hihi

Har tyvärr inga bilder att lägga upp sen helgen men tror detta var allt.. -hoppas ni hade en bra midsommar ;)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0