Befrielse.. Äntligen vuxen :D

Japp då var dagen inne, har nämligen fått ta bort min tandställning och de känns såååå jävla underbart så ni fattar inte :D Går med ett leende på läpparna hela tiden o känns som att de är de enda jag pratar om..

Var så sjukt nervös när jag skulle gå in till tandläkaren.. Alla som har sett resultatet tycker att de blev jätte fint men konstigt o se mig utan.. att de är ju inte Nina utan tandställningen :D Inte så konstigt när man har haft den i 6,5 år..
Visst jag har nästan 7 årr kvar av behandlingen o då är jag 28 år .. för har nämligen fått en avtagbar tandställning som jag ska ha i 2 år o sen 2 trådar bakom tänderna som ska vara där i fem år.. men de märks inte som tur är:)

Kommer seriöst inte ihåg hur de kändes utan tandställning.. känns som att jag har plasttänder o dom är så lena.. ja jisses :D Glad är jag.. de kan jag lova.. Äntligen vuxen I guess ;)

Snart blir de iaf att fara ner på stan med flickorna o se på när alla fina studenter ska gå balen :)

Ni får sen bildbevis.. På hur de ser ut :)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0