vad händer?

har ingen aning vad de är som händer mig? är konstant trött hela tiden även om jag är i gång på jobbet o här hemma.. var är min energi??? ja jisses..

Dagen började med att jag klev upp kl sex o skulle duscha men hade ingen ork så tog på mig arbets kläderna o helt plötsligt fick jag ett telefonsamtal kl 07.07 från jobbet .. då hade jag försovit mig o har inge minne av att jag har lagt mig o sova haha.. vad dom skrattade åt mig.. tog på mig skorna o jackan direkt o en minut senare var jag på jobbet.. hade ju dock inte missat något! hemskt snällt av dom iaf att ringa o efterlysa mig för annars hade jag nog sovit mkt längre till o haft dåligt samvete :D dagen har annars varit lugn,dock seg tycker jag..

nu sitter jag hemma i soffan o är nyäten.. ska snart i badet o slappa o inte känna mig så äcklig! ..
Nåja är ledig helgen men imorgon ska jag jobba extra.. men de blir nog bra plus att jag hinner ta sovmorgon ;)




seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0