mysig dag!

igår var de en super bra dag ,var på morgonen till eftermiddag o strosa i affärer med mina underbara päron i hpda :) hade så kul.. investerade mig ett par ballerina skor,svarta shorts,ett grått linne med ett tryck på,rosa nagellack i neon färg o så en hudlotion! Sen så handlade jag även lite mat hem,sen vid tre eller halv fyra tiden kom jag hem o då blev de att fixa till sig innan de blev att häva i sig nå alkohol.. var med maja o annelie o så var amanda med nykter här utanför mig o hussni.. hade de jätte trevligt! Sen kring halv tio åkte vi ner på stan o satt oss på terassen på hotellet o myste ner oss i filtar,drack o svammalde.. avslutade kvällen med maja då de blev taxi hem kring halv två! trevligt värre..

Sen så vaknade jag idag av att solen lös så väckte hussni kring elva,tog på mig bikinin o så åkte vi iväg till sangis o har myst i hamnen bara han o jag,solat o solat.. varit med hans mamma o hälsat på mina föräldrar! åkte hem kring sex tiden o då har jag bara duschat o tagit de lugnt:)


Nu kommer jag inte ha sån tid att vara social eller ha tid att skriva här för ska jobba 6 dagar i sträck o alla dagar börjar jag klockan sju! jobbar nu fre-ons.. känns inte så lockande men de ger mig pengar:D min sista arbetsdag är den 30 juli o då tänkte jag lägga mig frivillig som vikarie medans jag pluggar vidare till hösten! trivs annars super bra där borta... nåja detta var nog allt!!


tjejtrion efter alla dessa år :D

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0