Here we go again


I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe..



sitter hemma på soffan o har sammanlagt sovit kanske 1-2 timmar.. är helt död i min kropp o skalle.
Hur fan ska denna dag funka för mig då jag ska jobba 7-16.30 och ha första köksturen? Nåja de är väl bara
dra på fejk smilet o le,skratta faast man bara vill lägga sig o .. ja gud vet vad! dom senaste inläggen är samma som nu..

trött,less,tom på energi,ingen glädje.. har tappat allt.. tråkigt,trist o grått.. tappat min humor o det riktiga skrattet..
Förlåt men inget känns roligt nå mer,jag vill bara lägga mig i mammas famn igen,vara tre år igen.. men tyvärr!

måste väl gömma mig bakom fasaden som snart måste byggas upp igen innan den når sitt slut..


nåväl alla,ha en bra dag.. snart gå till jobbet!

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0