Tisdag

Sitter o väntar på att mina föräldrar ska komma.. För mamma skulle till af o jag ska till folkan o kolla upp
lite utbildningar.. Känns som att de skulle vara den enda utvägen just nu att bli ngt annat än de man är idag!
Har funderat o kollat länge på behandlings assistent o för att bli de måste jag först plugga ett år till undersköterska
o sen 2 år vidare till behandlings assistent. Kolla kan man ju göra iaf.. :)

Ska ta o fixa till mig litegrann nu så man känner sig som en människa.. SKa färga håret på majabaja idag även :)
Har färgat snart allas hår .. Först annelies,sen malin o nu maja :) Plus att malin färgade mitt hår.. haha :D


Nåja ha en bra dag i snöyran!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0