Rubrik saknas..

Klev upp just efter tio o så kom amanda o niklas förbi på kaffe,Gick i duschen o fixade mig då vi skulle ner på stan!
For på Chili o investerade mig ett par byxor för 180 kr som igentligen hade kostat 600 kr ;) Väldigt nice..
Sen så for vi och åt lunch på vikingen, jag var dock den nyttigaste som åt soppa o alla andra åt pizza ;) De såg väldigt gott ut men min soppa var dååå Super god . Har varit o storhandlat mat o en massa nyttigheter då vi ska börja ändra kosten här hemma så blev lite dyrare än vanligt :D Men nu klarar man sig ett tag..

Sitter nu hemma o är rastlös o lyssnar på när underbar sjunger , hihih.. Han tycker inte om när jag kallar han för hjärtat,sötnosen inför folk ;D Men de skiter jag i.. han vill bli kallad GUD .. visst ellerhur ? :D Kan inte rå för men han är bara så söt så måste säga de åt han.. Längtar som fan till lördag o de ska bli så kul :) FÅr man fixa till sig ordentligt o bara ha en massa roligt med sina nära o kära :)


Blir väl snart kanske att fara till Sangis en snabb sväng och sen blir de till niklas o amanda för ska färga håret på henne o sånt.. Imorgon ska jag passa på att städa här hemma o skriva klart arbetet på datorn o sen nästa vecka skriva ut de o börja på ett nytt område! Livet är allt för härligt ibland..


Ha de fint alla...

Seeyaaa




Jag LÄNGTAR TILL SOMMAREN
OBS : FULA BILDER MEN VAFAN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0