Onsdag- en speciell dag

Idag klev man upp vid nio tiden,fixade till mig litegrann o tog mig en promenad till maja o johan för skulle ner på stan med maja o umgås plus att jag har hämtat min handlingsplan nu när jag ska börja plugga :) Var o drack kaffe nere på gallerian,gick o strosade i affärer tills de blev att åka hem med bussen ..

När jag kom hem så gick hussni i duschen för pappa var tvungen att hämta oss då hussni skulle ha bilen till hpda o träna . For till sangis o jyrade ett tag med mor o far innan han skulle åka vidare.. Tog o började läsa lite i boken om vård o omsorg o kollade på första arbetsområdet o visste knappt vad jag skulle göra så ringde till lea o fick lite tips o så kom annelie förbi en sväng o hjälpte mig på traven.. hon är min nya lärare haha :D

Efter att hon hade förklarat om hur de skulle vara o vad dom sökte efter så försvann dumheten o sen har de varit i full rulle.. har faktiskt börjat lite i förväg.. är i princip klar snart med arbetsområde 1 haha :D Men de är så kul o spännande.. Känns skönt att man har tagit tag i saken o verkligen gör ngt med sitt liv o framtid! Detta känns mkt bra måste jag säga..

Imorgon har jag inget planerat.. bara ta en lugn hemma dag med älsklingen tänkte jag o försöka städa lite!
På fredag blir de att fara till tandläkaren o investera block o pennor .. hihi åå så kul :)HAHAHA


GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN FÖDELSEDAG!
ÄLSKAR DIG ♥




Seeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0