Lite att göra ;)






Hihi så söta katter ;)



I helgen blev de att  vi hade en tjejkväll o humöret var på topp hela kvällen o var en av dom bästa kvällarna plus att sara,alexandra o kent kom förbi en sväng o dom måste ju ha fått skavsår så som jag babblade haha :D!
Dock så var de inge folk på hotellet men de gjorde mig ingenting.. Plus att de var skumt folk ute! Man träffade ngr iaf som man kände igen.. Hann ju iaf dansa i 5 minuter med den enda tjejen som var nykter på stället som var Malin :D haha men de funkade iaf.. For dock ganska tidigt från hotellet o var en aning smått berusad men på ett bra sätt.. Blev att vi allihopa samt våra killar for till annelie och åt mat.. Vilket var otroligt gott:) Kanske därför man var i så bra form dagen efter..  vem vet ?

Hade dock på mig fel skor men ändå rätt då jag hade tänkt ha på mig pumps men iaf dom skorna jag hade har inga mönster o när vi gick ut mot bilen så sa jag till Hussni o roger att skulle inte förvåna mig att jag ramlar..  o mitt i allt så ramlar jag.. Gjorde illa mig i vänster arm så har knappt kunna röra den ordenligt . Tror jag slog till den ganska hårt men de är såna smällar man får ta när man ska vara fin :D Kan ju inte direkt komma med gympaskor eller foppatofflorna :D

Igår tog vi de lugnt, hussni åkte till Hpda en snabb sväng, jag till mina föräldrar o så gick jag över till Eva och fick en massa kort på Hussni som jag har fixat o trixat med här hemma :) Så nu hänger vi både här o där.. Han är ju så himla fin !♥ Efter de åkte vi hem igen,for till niklas och amanda då amanda fyllde år.. Killarna satt mest o nörda "Rockband"  men man fick skratta iaf.. Så var hemma kring halv ett tiden ,gick o la oss o så började vi skratta efter ett tag då hussnis mage började kurra för att han var hungrig så klev upp igen o åt någon macka framför tvn o sen så somnade vi.

Idag klev man upp kl tio,gick i duschen o fixade mig lite innan jag skulle till Äldreboendet här på näsbygården o fråga om praktikplats o så intervjuvade jag en äldre kvinna om hur hon ser på sitt åldrande :) Var mkt kul men samtidigt lite smått nervöst  .. vet inte riktigt varför men när jag väl satt där så insåg jag hur mkt jag saknar min mormor och morfar.. Dom är ju så mysiga äldre! :)

Sen så gick jag hem o älsklingen hjälpte mig att skriva klart arbetsområdet på datorn medans jag läste upp åt han.. Han skriver nämligen lite fortare än jag ;) Så tack min underbara för hjälpen ytterligare en gång! Sen imorgon har jag oxå min första lektion kl 13.00 vilket känns spännande.. ska bli kul o se vem som är i samma grupp o om de är någon man känner! Känns så skönt att ha fått börja göra något på sin fritid.. Allting är nästan för perfekt ! nåja de var väl allt för denna gång..

Kommer bilder sen oxå sen i helgen ,väntar bara på att annelie gumman ska ladda upp dom så man får sno dom ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0