Härliga liv:)

TÄnkte göra en liten update här i bloggen när de har varit torka :D
Livet är bra som vanligt, ibland lite för bra.. visst de är ju motgångar oxå men har märkt att
sånt gör en starkare :) Jag har ju som sakt allt jag velat ha.. Plus att nu har jag börjat plugga till undersköterska även sen den 9/2 o min första lekton är på tisdag nästa vecka :) Längtar redan o har även gjort klart 2 arbetsområden haha så är lite i förväg ... Men de är ju alltid bra :)


I helgen på lördag blir de brudkväll här hemma i lägenheten.. ska bli riktigt roligt måste jag säga!
Hoppas nu bara att alla kommer (SARA OM DU LÄSER DETTA OCH ÄR LEDIG I HELGEN SÅ ÄR DE BARA ATT KOMMA FÖRBI O FESTA ;)
Hussni blir dock hemma men de spelar ingen roll om han är med oss brudar om han vill de  :P..
Mitt i allt kanske han blir less o går över till Roger o spelar X-box haha :D Men de ska bli kul..
Dock så vill jag köpa något nytt som man kan ha på sig så ska nog fara ner på stan imorgon med hjärtat o se ifall man hittar något intressant ;) Har varit överallt denna vecka med hussni o samma förra.. knappt varit hemma men de är skönt o hitta på en massa saker tillsammans o sen bara mysa när man kommer hem ;) Älskar dig ♥





Älsklingen har ju även börjat träna så nu blir de även göra en hälsolista på mat man ska äta plus att man ska nog själv börja träna snart så man blir fit 2010 ;) Man har ju varit lite bekväm tillsammans.. hehe kärlekskilon :D



De vara allt..
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej, kul med en update:) Det skulle vara roligt att ses nån dag. Nu är jag i Kiruna men jag blir nog hemma från och med tis nästa vecka. Om du har tid så kan vi ses nån dag nästa vecka?:)

2010-02-18 @ 08:43:56
URL: http://ronjastoor.blogg.se/
Postat av: Nina

Hehe aavisst man är ju tvungen ibland ;D De kan vi nog ordna tjejen.. Kan ju ringa ;) Kram

2010-02-18 @ 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0