sleep over party at my house ! :)

Jahapp vad ska man skriva här då? mycket som har hänt men samtidigt ingenting.. låter ju lite förvirrat måste jag säga men så kan det vara ! :) Idag har jag inte haft någon energi till någon eller något.. har bara varit hemma i min skrubb och donat på här samt städat ! Har varken haft lust eller ork till att gå ut genom dörren.. men det kan ju vara så ibland oxå ! Fick iaf nattligt sällskap av tesse ikväll vilket jag uppskattar väldigt mycket då kvällarna och nätterna är värst för mig.. så ska kramas med henne ikväll :)

Imorgon får jag min soffa som jag har beställt från ikea så det ska bli mkt kul.. äntligen får man säga ! Men kommer ju sakna att ligga i sängen och se på tv.. är ju så mysigt! Sen så blir det att knäppa bilder på resultatet !
Sen så får man se vad som sker i helgen,men nog ska man allt kunna hitta på något roligt :) Tråkiga inlägg blir det varje gång nu när jag skriver .. men det får ni ta :) Tänkte jag ska slänga upp en bild på mig och marion sen förra helgen då vi tog en spontan utgång på b4 :) och så en liten ego bild..





Nåja får fixa mig en dator snart.. detta går ju inte !

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0