Oh thank u god !

Sitter på skolan just nu och ska komplettera 2 arbetsområden.. inte så mycket att skriva men måste göras :) Har haft en bra helg med en massa jobb, känner mig dock lite halv sliten haha.. men de blir roligt att se när pengarna rullar in i januari ! :) Fick mig ett pass den 23 december också.. samt så jobbar jag ju julafton :) Trivs som fisken i vattnet där jag vikarierar.. alla är så grymt snälla mot mig och för första gången i mitt liv så känns just detta yrke hel rätt där man får vara en egen person som följer rutiner och så när man kan ha kul med sina arbets kamrater :) Just love it..

Blir nog också utgång nu på onsdag då det är hemvändarfest,blir dock lugna puckar när jag ska jobba dan efter men kan ju vara kul att träffa folk och roa sig lite med en vän :) Finns ju inga vänner som har tid att umgås.. Antingen jobbar dom,gravida,blivit mamma mm.. Men de är väl så när man blir "vuxen" och går i från varandra ! Skit jobbigt att man precis just nu ska vara singel när det är så här.. man känner sig inte alls ensam :D haha..

Men jag gör mitt bästa att hålla mig sysselsatt.. Funderar på till årskiftet att sticka ner till göteborg och träffa min kill kompis och bara få komma här ifrån ett tag :) Så man får väl se vad som händer.. Det är då tur att jag har mina studier att tänka på och mitt jobb på sidan om.. tänk om jag inte ha de det ? Fy så tråkigt.. :P

Näee nu ska jag börja göra nå nytta för att sen vid två ta en kaffe med Amnada :)



Bjuder på en gammal bild från Borås tiden 2008 :)

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0