Imorgon smäller det, Gott nytt år alla!

Imorgon kl 00.00 så har vi fått ett nytt år, vad ska man skriva om det? För det första så kan jag börja med att skriva att guuuud vad detta år har gått fort.. hänger inte med överhuvudtaget! Har varit ett år som gett mig mycket lärodomar och det har varit ett år fullt med glädje,sorg,tårar,skratt,besvikelser och ja nästintill allt.. Blev till och med singel detta år.. mina vänner finns kvar,nya som gamla samt en av dom har blivit mamma till en son som även är min släkting,den andra är gravid och ska föda på några månader.. Tiden bara rusar iväg mellan mina fingrar.

Ibland vill man inte växa upp alls,men samtidigt är jag glad var jag står idag och vem jag är som människa ! Har också insett att man ska inte ta någon/något förgivet utan njuta och ta tillvara på all tid man får med människor och möjligheter man stöter på under livets dagar ! just nu idag kan jag faktiskt säga att jag i min egen person kommer att lyckas med det jag vill göra här i livet och hur än vägen dit kommer att vara så kommer jag definitivt inte ta en genväg och leva i andras lycka.

2011 kommer vara mitt år,ett år med en nyskapelse av mig Nina Larsson,jag kommer göra det jag vill,säga det jag vill,plugga hårt,jobba så mycket jag kan,söka mig ut bland äventyr och nya människor.. helt enkelt bara upptäcka världen och allt jag har missat och varit för feg för att ta emot! Det känns just nu,att detta är som komma skall kommer att vara året med mycket ljus och värme.. Jag blickar framåt istället för bakåt för det hämmar mig bara!

Mitt tips till er alla som läser detta just nu så säger jag bara att lev dagen som den kommer och ta emot allting i din väg med en öppen famn för en dag kommer du få det tillbaka !


Imorgon så ska jag iaf äta middag hos mina föräldrar och sen vidare mot en tjej kompis där det blir att fixa sig,börja små dricka,snacka skit,lyssna på musik och skratta.. Sen vidare till en fest hos min andra tjej kompis och hennes karl ! Blir att fira in det nya året med vänner som jag älskar samt att det sen lutar mot utgång! Dagen efter så hoppas jag att jag vaknar med ett leende på läpparna att "fan vilket underbart slut! "

Detta är min ny års klänning samt en bild sen onsdagen den 22 december :)
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sarah

ooh, fasen va snygg klänning :D

2010-12-30 @ 13:43:03
URL: http://bapumba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0