High on life !?

Tror ni man fick någon sovmorgon idag ? Nej inte det,som vanligt.. Plingade på dörren kl sju att någon gubbe skulle fixa mina gångjärn till dörren.. Så där låg man sen i sin säng och försökte somna om medans jag inte hade någon ytterdörr, en gubbe och en massa bankande i en timme ! Daaaa... Sjukt less detta bankande,borrande mm ! Skönt att dom går på julsemster nu haha :D Nog för att jag typ inte kommer vara hemma..

Tog mig iaf en promenad ner till folkets hus och såg ut som tomtegubben själv med röd jacka och en mössa täckt med snö.. Fick t.o.m höra det när jag kom in på folkets hus ! :D Snällt ändå.. jag är ingen tomte :D Efter att jag har varit här så blir det att sola sig lite brunare, är tesselolita som fått mig att börja.. nu kan man ju knappt sluta!

Igår var det en bra dag för mig,fast även tung.. Beror nog på min sömnbrist .. men den var bra ! Fick ju även umgås med Amanda ett tag,solade och sen så kom Annelie förbi mig och fixade min hemska utväxt så det kändes mycket bra.. :)

Imorgon blir det iaf utgång,ska bli kul det med.. blir lugna puckar när man ska och jobba kl 7-12 dan efter! :) Men det är ju inge fel med att gå ut och roa sig fast man ska jobba.. Sen efter jobbet på torsdag så kommer pappa och hämtar mig och då blir det att fara till Sangis,hinna äta julmat och umgås med mor och far innan man ska på julaftons eftermiddag ytterligare fara och jobba 15-21.15 :) Pengar som bara den.. Blir nog att jag åker tillbaka till sangis på kvällen efter jobbet,eller om man stannar kvar i kalix.. får se hur jag gör :)

nåja kommer nog inte åt en dator på länge nu så jag önskar er alla som läser en riktig God jul och ett Gott nytt år!

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0