Crazy.. locco !

Blir galen på detta äckliga arbetsområdet,jag bara skriver och skriver men känns som att jag aldrig blir klar alltså.. har prov på fredag och kan typ inget då tankarna och allt i mig är som bort blåst.. näee vet ni vad nu blir det att andas lugnt och bara ta de lilla lugna för jag får snart en hjärtinfarkt av allt ! Nåja ni får hålla tummar och tår för mig att jag klarar av det :D

Har hjälpt tesse gumman idag i hennes lägenhet att städa.. sitter nu i hennes etta och ska fortsätta renskriva arbetsområdet så jag kan skicka in det och skriva ut det imorgon så det blir bara att vara hemma resten av dagarna och bara nöta gärnet .. ni lär då inte se mig eller höra ngt från mig.. ska bli en enstörning ! :D Sen så var det roliga också att dom ringde och frågade om jag kunde jobba idag.. fint att dom ringer då man har så mycket att man bara vill lägga sig ned och försvinna.. så var ju tvungen säga nej.. annars hör dom ju aldrig av sig.. röv skit!

Nåja ha en fin dag, låter lite bitter idag men de kan vara så ibland..



Haha så här kan man se ut ibland när inget går som man vill :D

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0