Bakom varje moln finns en blå himmel?

Jahapp ytterligare en dag som ska försvinna,trött som vanligt när man knappt kan sova,ont i hela kroppen.. Tack världen ! Ska iaf ner på stan nu och frysa med en 10 kgs väska på axlarna.. På skolan och skriva ut arbetet och sen hem och slänga mig på soffan för att börja plugga,jippi kommer gååå så bra alltså ! Det måste göras och sen efter fredagen ska jag bara sova eller hoppas på jobb så man får fokusera på något annat ..

Hade jag haft en massa pengar just nu,precis nu så hade jag bokat en resa.. spelar ingen roll var utan bara få komma här ifrån ett tag ! Hoppas nästa år kommer bli bra.. men jag har inga förhoppningar heller ! Som sagt jag tar allt som det kommer.. som en våg så låter jag rinna allt från mig ! :D

Näee men ha en underbar dag allihopa :)


Seeyaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0