yooo biatches !

Så där,äntligen fick man tummen ur arslet att plugga ett arbetsområde,blir ett till imorgon o då har jag bara ett kvar som ska vara inlämnat den 13 september så det behöver jag inte stressa med då de är att man ska läsa en bok o sen prata om de etiska problemen som man hittar!

Så medans jag har suttit på soffan o pluggat så har älsklingen försökt hjälpa mig med min blogg att ändra utseende! det blev bättre iaf men tyckte så synd om han där ett tag för han satt i ca 2 timmar o trixade men jag tyckte att de gjorde inget om den inte blev som jag ville ha den ;) men tack ändå mitt hjärta .. älskar dig även om du älskar mig mera :D

Skulle tro att de snart blir sängen så man orkar med morgondagens äventyr ;) Hoppas o ber att de inte blir dåligt väder..

måste bara skriva oxå en sista sak,hur fan kan man förändras så mkt under denna tid från 090131-100830 ?
Ser ut som heffaklumpen nu jämfört med tidigare.. gaaaaah va har jag gjort med mig själv? :/






jag tycker det är en stor skillnad på bilderna ! kanske för att man har blivit gammal?

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0