whiiii

kan säga att jag var ganska bitter igår pga att man inte kunde fara ut med sina vänner o festa som alla i kalix gjorde då man skulle upp kl sju o jobba.. men nu är jag så ledig jag bara kan innan skolan börjar :) känns otroligt skönt.. saken gjorde ju inte bättre att hussni skulle ut haha :D nå men jag somnade iaf som ett litet barn kl elva..

har iaf gått super bra på jobbet i helgen då man har jobbat med underbara människor :) trivs annars som fisken i vattnet där även om det jobbet suger musten ur mig,men jag älskar det :) vad ska jag mer skriva? hussni har gjort hemmagjord pizza med typ 1 kg ost kändes de som haha,men den var mkt god :) nu blir de bara chill o mys här hemma.. ska snart ta mig ett skönt härligt bad innan de blir filmdags:)


hoppas ni hade en bra kväll igår allihopa..



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0