vilken härlig dag!

just nu så spruddlar de med en massa härliga känslor i kroppen.. jag känner mig mkt positiv!
denna dag har även varit super,har hunnit umgås med en massa utan krav o har kunnat ta allt i min egen takt
o samtidigt hunnit göra en massa andra saker oxå.. samma var de igår!

igår så åkte jag iaf till mina föräldrars jobb o umgicks med mamma innan hon o pappa slutade för jag ville ha med dom till hpda så de blev att vi näst intill åkte direkt till hpda o bara hade en trevlig dag tillsammans. detta köpte jag i hpda:
  • parfym till både mig o hussni
  • body butter som luktar vanilj/jordgubb
  • rostfriakrokar
  • rostfria spislock
  • duschdraperi
  • diskborste
sen så fick jag av mamma o pappa nya sängkläder o två stycken mysiga filtar nu när de börjar bli små kyligt ute!
Sen så var vi o storhandlade mat o så bjöd mamma på pizza.. en riktigt bra dag o så hann jag ju pyssla på här hemma!

Idag klev jag upp vid halv tio,gick i duschen o fixade till mig lite innan de blev en snabb lunch med lilla sara o hennes pojkvän kent som även är min släkting :D var riktigt roligt o så fick man gosa med hennes mage ;)
Sen så stannde jag på stan o mötte upp amanda,gick kring stan o tog sen en promenad till näsbyn o hann även på hemvägen fynda en massa snygga saker på fyndis för 200 kr ;) När jag väl var hemma så började jag rensa garderoben o gav halva den till amanda.. men nu är de iaf ordning o reda plus bara kläder jag använder ;) Sen så kom mina föräldrar hit,åkte med dom på ica o handlade ingredienser till middagen som blev thai gryta med lax o ris.. ruskigt gott ;) Pappa hjälpte hussni o borra fast en hylla i hans "data/musik" rum.. o sen efter att de for hem kring sex tiden så hämtade jag upp tesse bruden o åkte iväg till Marion där de blev kafferep så kom hem för ca 50 minuter sen så nu blir de kvällsmys med min underbaraste pojkvän :)

Just nu så är mitt liv så jag vill ha de
  • bra ställt
  • bra vänner nya som gamla
  • extra jobb på sidan om pluggandet
  • världens bästa föräldrar
  • världens finaste pojkvän
  • ett fint hem
  • mål o visoner i livet
jag bara älskar mitt liv just nu o även mig själv av ngn konstig anledning,kanske för att jag har börjat tänka mer på mig o ingen annan.. gör de jag vill göra helt enkelt o lyssna på mitt inre o jag hoppas ingen i min  närhet känner att jag försvinner utan snarare ser de som positivt för min skull då jag alltid har gått i andras skor alldeles för länge!


nåja detta var allt för denna gång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0