Snart helg!

idag klev man upp tidigt,tog på sig sin ny inköpta mössa då de var svin kallt när man skulle till skolan.. Brr!
Snart är de på med vinterkläderna.. har iaf varit en rolig dag på skolan,samt lämnat in 2 arbetsområdet :)
Sen efter skolan for jag hem en snabb sväng,fixade till här hemma o sen blev de spontant att hämta upp maja o johan då jag läste att maja skulle ner på stan,så de blev en fika på myggan.. Sen så åkte jag hem o då var min underbara pappa på besök så hann ju surra lite med han oxå innan han åkte hem då mamma väntade på han :D
Är så sjukt trött idag så fyyyy bubblan.. tror de blir bara lugna puckar från och med nu!

Var ju i luleå igår o de var riktigt roligt.. blev dock bara ett inköp ;) Lika bra haha.. nu på lördag ska jag iaf med Marion till hpda o sen blir de järnet hem o fixa till sig då man ska på fest ;) Ska bli mkt roligt.. haha !



nåja detta var allt.. seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0