sleepy

fan oxå jag har en massa saker som skulle behövas göra här hemma men är alldeles för trött o seg idag för att röra på fläsket.. det var inge kul o kliva upp idag kl halv åtta,hade tänkt duscha men orkade inte då det kändes som att jag gick sovandes.. men de gick bra iaf att härda ut sig på lektionen.. !

ska iaf ta ett första steg nu o duscha sen får allt annat ta sin tid, för måste handla lite ingredienser till middagen,laga mat,diska,tvätta o sen måste jag plugga då jag har lagt upp mål då jag ska vara färdig med arbetsområdena innan provet v.38 ! att man inte kan klona sig själv,gud vad man skulle hinna med mycket ! nåja allt får ta sin tid..

eller om man skulle ta en powernap på en halvtimme så man blir människa ?:D hehe.. näee får nog stå ut med denna dag tills de blir att sova.. ! idag är en sån dag då jag ogillar allt.. det blir för mkt samt när ens energi är helt bortblåst! Men hussni får allt hjälpa mig ;D

well well, ha en fin dag.. kanske skriver mera sen !


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0