middag!

nyss kommit hem efter att ha varit på skolan o träffat nya som gamla klassvänner.. har även fått en ny lärare som nästan var lika blond som jag :D Har som första riktiga lektionen imorgon kl 9-12 så tänkte att nu efter middagen lägga mig o läsa igenom arbetsområdena o börja sammanfatta då de är så dåligt väder ute..

Kan också säga att min mage skriker efter mat.. daaaaaaaa o en massa disk är de oxå! Det är såna här dagar man ska äta skräpmat som pizza eller liknade.. men de har blivit alldeles för mkt sånt! Man får bara ångest efteråt..

Nåja men nu har jag iaf lektion 2 ggr per vecka ..måndagar o torsdagar !


näee nu ska jag hjälpa älsklingen som står för middagen idag.. ciaooo !



seeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0