Luleäää idag !

Måste först skriva att detta är ingen vanlig dag utan det är min svärmors Födelsedag.. så grattis till dig !♥

Hade tänkt kliva upp klockan nio men låg o latade mig i sängen så klockan blev ju närmare tio.. Tänkte uppdatera lite här medans jag dricker kaffe o berätta kanske lite om dagen ?!:D Ska nu sitta o nörda här på internet.. sen ta mig en dusch,väcka hussni,hitta nå kläder jag kan ha på mig.. sen när klockan börjar närma sig halv två då far jag ner på stan för då ska jag med Sötaste marion efter hennes jobb till Luleå !:)

Det som är synd är att jag fick inga pengar idag men då har jag världens snällaste pojkvän som lånar ut sina :D Jag älskar dig ..

Synd oxå för nu blir de så stressigt,jag hade nämligen velat fara till Eva nu på Fm o ge henne en blomma eller ngt.. men hussni sover o han får maan inte väckt.. så jag kommer inte att hinna så jag får väl åka dit imorgon efter skolan eller om hussni åker dit sen :)


detta var allt..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0