Höstpromenad kl sex!

pappa kom vid ett tiden o hämtade mig o niklas så vi kunde hämta bilarna sen helgen.. blev ju även bjuden på middag så de var ju inte dumt :) Fick mig ugnsbakad lax,potatis,sallad o sås .. mums! Efter de så gled jag hemåt där älsklingen hade spolat upp ett bad åt mig.. kan säga att de var riktigt skönt o bada/duscha!

Så nu vid sex tiden har Marion bokat upp mig till en promenad i deetta höst väder,skönt ska de bli så man tar bort lite kalorier som man stoppat i sig i helgen samt sällskapet :) Ska även på onsdag följa med henne o henns karl till luleå o förhoppningsvis har jag fått pengar då så man kan köpa sig ngt fint ifall man hittar ngt intressant ;)


kanske skulle leta upp nå kläder man kan ta på sig o sluta sitta i pyjamas samt föna håret :P



denna bild påminner mig om hösten fast de var en solig sommardag :)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0