hellooo!

då var de redan onsdag,ja jisses vad allting går fort :D har i veckan gjort en massa ärenden nu innan skolan börjar igen.. sen har jag umgåtts med en massa härliga människor o myst med min underbara sambo ;) älskar dig så..

Idag klev man upp iaf kl tio,gick i duschen o fixade till mig lite innan de blev lunch på stan med anne o tesse ;)
fick test låna även marions löshår med clips innan jag skulle bestämma mig för att köpa det.. vilket jag då gjorde :D
jag som ändå tycker att jag har fått ganska så långt hår men jisses amalia vilken skillnad.. riktigt snyggt ;) tråkigt bara att de var så dåligt väder idag :/

sen så åkte jag ner på stan med lilla anna då hon skulle ha alkoläsk innan lk ;) jätte många som vill att jag ska komma men näeee.. jag orkar inte plus att jag slösar mina pengar hellre på ngt annat :) så är de fint väder i helgen så blir de nog grilla i sangis o mysa med sitt <3 o ens föräldrar :)

Nåja nu ska jag fortsätta nörda vid datorn innan de blir film :)

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Leea

Jag och Lovisa kanske tittar förbi under helgen :) Är ledig så måste juh passa på :)

2010-08-05 @ 11:12:55
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: nina

bara höra av dig :)

2010-08-05 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0