fejksmile med plasttänder :D

kommit hem för en stund sen då man var på besök hos tandläkaren för att bygga ut mina gluggar med plasttänder .. såg lite lustigt ut först men nu ser de bra ut.. ett komplett leende utan nå skavanker:D kanske dags o lära sig le med hela munnen o inte alltid vara så allvarlig när man knäpper kort på sig själv :D dock blev jag 1000kr fattigare men de hade kunnat kosta mer ifall jag inte hade fått rabatt på 600 kr.. jisses amalia vad de är dyrt alltså! haha..

så fick antingen betala de direkt,eller delbetala eller betala i slutet av denna månad.. så jag ides inte ta ngn faktura så de blir att jag betalar de när jag får pengar.. hade ju direkt inte dom pengarna nu ;)

måste även säga att jag är sugen att flytta från denna ruttna lägenhet,till ngn som är billigare,finare o där man får de man behöver istället för att vänta 2 månader innan de händer.. haha nåja man får se vad som händer ;) snart dags för barn,villa o hund.. och så en volvo :D hehe.. näee skojjade bara !

imorgon blir de ut till sangis med älsklingen till mina päron då vi har blivit bjudna på middag o öl så klart :) ska bli så gott.. sen även nästa helg då blir de fest med arbetskollegorna man har jobbat med under sommaren.. ska bli så himla kul alltså :) längtar..

idag så skulle även anne,tesse o marion komma.. får se när de hör av sig så man hinner städa haha :D

bjuder på världens finaste kort ,hostt :D så här blev resultatet




seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! jag har också en glugg mellan framtänderna och jag va hos min tandläkare och prata om det. Han sa attt han kunde bygga ut det med plasttänder för porselin är för dyrt eftersom jag är ung, har du också plast?? Hur länge hålelr det?

2010-10-01 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0