Torsdag den 22 april

Klev upp klockan åtta imorse då annelie skulle komma till mig direkt efter jobbet för att vi skulle plugga klart näst sista arbetsområdet i psykologi a.. äntligen är denna kurs över men bara därför så blir de plugga klart psykologi b under vecka 18.. lite jobbigt men men.. man måste ju!
Gick väldigt fort med detta område pga att annelie hjärtat hade skrivit nästan hälften av frågorna på jobbet.. hihi så de var väldigt skönt :P Efter att vi hade skrivit klart de så åkte vi ner på stan o mötte upp sara o kent.. tog en fika/lunch nere på gallerian.. o så strosade vi runt i affärer :) Nu sitter jag hemma o funderar på att slänga mig i duschen för känner mig som en vandrande sopptipp idag måste jag säga..
Blir att jag ska sova själv i natt när älsklingen ska till sthlm då han ska med bandet o spela o vara med i radion :)
Blir lite tyst o tråkigt när han far men jag överlever nog haha :D Tänkte passa på att städa o så ev fara o träna om jag nu inte bara tar en låång o skön promenad.. får se hur jag gör..
imorgon är de skola 9-11 o efter de så skulle mamma o pappa komma för dom ville komma o sova över medans hussni är borta så behöver ju inte känna mig ensam haha :D ska bli kul tycker jag..
Nåja nu ska jag göra nå nytta.. hej svejs :)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0