Onsdagen den 14 april

Har nu i veckan börjat med en ny kurs som är psykologi a o sen ska jag läsa psykologi b.. riktigt tung kurs måste jag säga o schemat är inge alls roligt.. stress är de enda ordet jag kan säga! jag försöker se positivt iaf.. får göra så gott man kan plus att de är ju skönt att jag pluggar tsm med annelie gumman.. hade annars inte pallat detta! plus att våran grupp som vi är när vi har lektionerna är helt underbara människor.. så snälla,trevliga o pratsamma ! Tur iaf att man kommer bra överens så att de inte är ngr sura miner haha :D

Har iaf varit på lektion nr 2 idag där vi har haft en redovisning om första arbetet.. gick bra tyckte jag iaf.. jag o annelie satt ju bara i 7 timmar med arbetet igår så de borde ju ha gett utdelning.. :) Imorgon blir de att sitta hela dagen o plugga till arbetsområde 2 som är mkt större än de första så ska bli mkt intressant hur länge vi får sitta med det ;D och det ska vi redovisa redan på fredag så ni förstår ju då hur nära allting ligger.. Men som sakt man får tänka positivt.. hade ju lika kunnat börja idag men känner att jag o annelie behöver en liten ledig dag o bara känna lugnet.. man måste ju kunna få ngn fritid oxå :D

Sitter iaf nu här hemma.. ser ett diskberg som skulle behövas diskas o en massa grus som ligger på golvet o växer.. frågan är ju då .. ska jag orka fixa de eller bara vara lat? De är min fråga just nu.. ska ju även snart till sangis då hussni ska till hpda o repa innan dom ska på spelningarna igen :)

De var nog allt.. ha en fin dag!



Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Leea

Jag tyckte psykologin var ett helvete att läsa, mest för att de blev så tungt psykiskt för mig. Men de är nyttig som fan, och de är något jag kommer ha nytta av för resten av livet :) Sen vet jag även att du kommer klara den galant, du fixar allt bara du ger dig fan på de :)



Btw, kom förbi på kaffe någon dag, var ett bra tag sen nu :)

2010-04-14 @ 20:44:19
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Nina

jo det är en väldigt påfrestande kurs men som sagt så kommer man ha nytta av den framöver i livet=)Men det är ju bara att stå i och tänka positivt. Får ta och komma nån dag men är så mkt just nu, hoppas allt är bra med dig gumman, Kramar Nina

2010-04-14 @ 22:23:40
Postat av: Leea

De är juh de :) Bara du sliter dig från pluggandet någon dag/gång, plugga 24/7 är juh ingen höjdare ;) Ingenting fastnar juh om man aldrig tar en paus :)

2010-04-15 @ 15:34:02
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: nina

näee de är ju sant men just nu har jag faktiskt ingen tid över pga detta hemska schema .. men de blir ju bättre.. denna kurs är ju snart över :D haha..

2010-04-15 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0