ny vecka..

Hussni ringde först vid halv två tiden i natt att jag skulle komma o öppna dörren.. haha o jag hade somnat med alla kläderna på i sängen utan att ha bäddat upp den.. stackarn såg ju måttligt trött o slut efter en hel helg i sthlm o hela bilresan upp.. men nu är han ju hemma o så åker han imorgon igen :D ja jisses.. så de kan va!

vaknade första gången vid halv åtta men kände att näee lite längre kan jag få sova .. så vaknade halv elva med världens huvudvärk.. skulle inte ha somnat om alltså när man har ställt om sig att vakna tidigt! men den har iaf blivit bättre måste jag säga.. har sminkat mig o fixat till mig litegrann med de känns lite onödigt då man bara ska vara hemma.. Hussni mår inge bra idag så de blir nog bara en lugn hemmakväll.. hade varit kul att hitta på ngt o så tänkte jag överaska honom men de får väl bli nästa år haha :D vi har ju nämligen varit tsm i ett år idag..

näee om man kanske skulle gå o stoppa in ren disken o diska de lilla som finns så man har ngt att göra :)
Ha en bra dag.. imorgon blir de att plugga som vanligt :D




seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Jo

hej...vad är din mail (msn)

2010-04-29 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0