Fredag 23 april

idag klev man upp klockan åtta o for iväg kring halv nio med annelie till risön då vi skulle skriva ut arbetsområde 5 för har haft lektion idag från 9-11 om sociala utvecklingen. Fick även veta vad man ska plugga till provet som vi ska ha nästa vecka på fredag.. känner mig skit nervös inför de provet haha :D alltid lika ängslig ..men de ska nog gå bra!

Sen efter de så körde annelie hem mig för tänkte umgås en stund med hjärtat inna han skulle åka.. han skulle ha åkt redan igår till sthlm men då hade som ställt in flyget pga av denna askan från vulkan skiten.. men nu är han iaf i sthlm i välbehåll :) man blir ju lite smått orolig när han ska fara iväg så inget händer.. sen när han hade åkt hemifrån så började jag städa litegrann här hemma tills mamma o pappa skulle komma.. for med dom till fyndis där jag köpte ett par svin snygga gardiner,2 st sitt kuddar som jag har nu i vardagsrummet,2 krukor o så ngn dekorations bollar :)

Efter de blev de att fara till ica o handla.. for hem o lagade middag som blev tunnbrödsrulle med grillad korv,räksallad,potatismos o så grönsaker haha och tunnbröd såklart :) längesen man åt de.. mkt gott o snabbtlagat!
Sen har jaag inte gjort så mkt mera.. sitter nu iaf här hemma o är jätte trött o uttråkad :D man kanske skulle plugga lite o läsa till provet.. ska se talang 2010 nu klockan åtta .. så ser min kväll ut o så mysa med mamma o pappa :)
så kul att dom är o hälsar på..

Ser ut som att de blir luleå imorgon med annelie gumman.. kanske man fyndar sig nå fint :)



Så här lite har jag att göra just nu o den bjuder jag på :D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0