10 april

Idag har man haft en lååång o skön sovmorgon.. behövdes verkligen! Var så sjukt trött igår så herregud.. efter att jag hade varit o simmat igår så for jag o älsklingen hem.. la oss i sängen o skulle se en film men somnade typ direkt! var så sjukt sliten medans älsklingen tyckte man var fräsch o fin :D haha tur att ngn tyckte de iaf..älskar dig mitt allt!
Har iaf varit nere på stan tidigare med maja o annelie,druckit kaffe o jyrat med bilen samt hämtat lite mat till mig o hjärtat.. blir en mysig lördagkväll .. ska ta o baka snart på ett tag o dammsuga! Fyller ju som sakt år imorgon.. vill bara att den dagen ska redan vara förbi.. men maja,annelie o roger kommer ju iaf :) Sen vet jag ingen mera.. fan va tråkigt.. sämsta jävla födelsedagen ever känns de som! Men kul iaf att dom man älskar kommer.. mamma o pappa kommer till veckan o firar mig.. så de blir nog bra! haha lite bitter jag låter.. ;P
Nåja ha en fin lördag för de ska jag ha..
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0