Söndag,imorgon ny vecka!

Tänkte imorse att man skulle få sova länge men tror ni man fick de?
Blev väckt av grannen klockan halv nio av att dom borrade haha :D Först var de lite irriterande men jag är
inte bitter eftersom jag vet att dom är nyinflyttade så orka vara sur :) Klev upp o ,drack lite kaffe o vid tolv tiden åkte jag ner på stan o kollade på en vinterjacka.. hittade en jätte fin på Teamsportia som jag tror jag kommer köpa :) Så tror de kommer bli den.. Sen vid två tiden åkte jag, Hussni o janne på vikingen där de blev en plankstek .. fan så gott men usch vad mätt jag blev! haha..

Sen åkte vi hem o vilade litegrann o så mötte jag upp Lea o Lovisa så vi tog en lång o blåsig promenad i en timme !
Klockan var vid halv sju när jag kom hem, rökte en cigg med Annelie.. Fy Nina ;D Blev sugen på nå gott vid halv nio så ringde maja ifall hon ville komma med på Druggen.. Sen blev de film med underbar innan han skulle sova då han ska upp o jobba imorgon! Jag är ju ledig..haha :D

imorgon tänkte jag kliva upp samtidigt med underbar,städa lite o diska.. fika med tjejerna,eventuellt färga håret(ljust som vanligt) är dock sugen på ngt annat.. :D Sen handla mat med söt o komma på vad man ska äta till middag!
De var allt jag kommer på nu iaf hur morgondagen kommer se ut.. !

Måste bara lägga in Shakira med "shewolf".. Tycker inte själva låten är så bra utan bara de att hon är så JÄVLA snygg! Tänk om man kunde se ut sådär.. hihi men man får drömma.. detta är en kort version!




Nå väl.. Nu ska jag surfa lite o sen ZZzzzz!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0