Lalala..

Nu går min söta o nynnar som vanligt efter idol ;D Haha ovanligt.. men så söt han är!
Varit o jobbat idag från 12-18 o de har varit full rulle hela dagen så känner att nu är man mkt trött i skallen..
Skulle vara otroligt skönt o lägga sig i badet men skulle somna där.. :D Blev ju även flott pizza efter att man hade slutat då man inte orkar ställa sig o laga mat kring halv sju tiden :D Så nu kommer man snart rulla fram som en boll!

Gissa vad jag även gjorde när jag skulle ta ut pengar ?? Joo ,jag tar kortet o glömmer pengarna i automaten.. Daaa?
Tror jag börjar bli ganska senil av mig.. Var väldigt pinsamt o började små fnissa för mig själv när jag märkte va som hade hänt! Nå väl.. Jag i ett nötskal.. ;D


Imorgon ska jag oxå jobba men då blir de ett kortare pass.. Blir ju även ledig 3 dagar i rad :) Ganska skönt haha
Nå nu ska jag göra nå annat än att sitta här!


Seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0