Hoho.. Hej på er!?

Så här har min vecka sett ut.. av de lilla som gått!

MÅndag - Var ledig från jobbet eftersom dom skulle bygga om litegrann så blev väckt av Sara att jag skulle följa med till haparanda klockan nio på morgonen o kan säga att jag var j*vligt trött .. Efter tio minuter så var jag redan klar o satte mig i bilen.. haha men så är de att vara snabb :) Sprang omkring på ikea först o var måttligt less o trött o kände att jag ville köpa allt jag såg men intalade mig själv att jag bara skulle köpa ett par ljus o de blev de.. haha sara o maja däremot hittade en massa fina inköp! Köpte även frukost för 9 kr vilket var ett ganska nice pris :D
Sen gick vi på Stadium pga att jag var tvungen hitta en snygg o billig vinterjacka o helst en lång.. men pga att jag är så kort o liten så såg damjackorna ut som hösäckar på mig.. så jag gick på barn avdelningen vilket är inte ovanligt för mig :D Så där hittade jag en svart långjacka som tänkte rumpan min.. hihi.. Storlek 158 o kostade 799 kr :)
Så de var bra.. Efter de så blev de skoköp för maja o sara.. Sen en snabb sväng in på Rusta där jag köpte.. hmm haha skratta inte! Detta var för att testa.. en byxa som ska hålla in fläsket o göra så att man blir ngr cm mindre kring rumpa,mage o lår :D Kan säga att de är inge skönt o man kan knappt andas o de är bara jobbigt!
Så rekommenderar de INTE ! Haha.. men de var ju inte så dyrt så att säga... Efter de blev de hem o laga mat o bara ta de lilla lugna!



Tisdag- Skulle och jobba klockan tolv men ringde vid halv elva till min chef o sa att jag var tvungen fara till vårdcentralen pga att jag mådde svin illa då jag har en sjukdom som är ärtlig jada jada.. Nå väl! For dit o fick sitta först i en timme o vänta på sjuksköterskan.. Hon kunde inget göra så fick en tid klockan två.. Fick då sitta i 40 minuter extra.. Kom till en dansk läkare som var kvinna o blev typ rädd för henne.. herregud o fattade knappt hälften av vad hon sa! Men hon förstod hur jag mådde o hon var den enda som tog de på allvar så hon skrev ut medicin som jag ska ta 3ggr per dag.. dock så ville hon att jag skulle höra av mig ifall de inte blir bättre för hon sa att antidepressiva mediciner kan hjälpa mot det jag har.. Öhmm ? Näee tack säger jag för de.. Blir de inte bättre av detta så låt mig lida av de hellre! hennes teori var : Hjärnan o magen tillhör varandra!
Sen fick jag ta blodprover där dom skulle kolla blodvärden,laktos o mjölkprotein.. Nämligen så att jag får äta o dricka laktosfritt men inget av de har hjälpt heller! När dom hade tagit blodprover så kom dom på : Ojdå,vi tog fel prov! Nämen hoppsan.. Så de var bara att ta fram den ena armen så.. Nu har man två hål i varje armveck!
Så de ska bli intressant o se vad som händer o om ja någonsin kommer bli bra.. Detta tar på mina krafter psykist o fysiskt då jag har lidit i 5 års tid av detta skit! Efter de så åkte jag hem o vilade,mamma o pappa kom förbi en sväng o sen på kvällen kom maja så då var jag lite piggare.. Färgade håret på varandra o vid tio gick jag o söt o la oss! Babblade ett tag o somnade.. Myste lite ;) hihi... De var min tisdag.. Inge kul!

Onsdag- Vaknat klockan halv åtta, trött som bara den o hade gjort vad som helst att ligga kvar under täcket!
Fixade till mig, testade kläder som vanligt.. Åt frukost,satt vid datorn o hann se lite tv innan de blev att gå ut i det kalla morgon vädret för att fara o jobba! Jobbat till kl 18.00 ikväll o magen spökade som vanligt o kroppen skälvde.. ville bara lägga mig ner o gråta där ett tag för kände att krafterna höll på att förvinna! Men jag stod kvar o härdade ut.. var glad o gjorde mitt jobb som man ska göra! Är stolt över mig själv idag att jag klarar av såna stunder då man bara vill hem.. Tur iaf att de har varit lugnt o inte så mkt stressande.. Har också ngt för mig att när de är lugnt så kan jag inte sitta stilla för länge.. Är en väldigt stressad människa även om jag inte måste stressa ibland?? Tror de ligger i generna... haha :D For hem efter stängningen .. tog på mig mjukiskläder,la mig i soffan o sett på tv! I stort sett de enda jag har gjort sen jag kom hem o nu sitter jag här.. Blir att gå o sova snart !Känner mig mkt trött i skallen o kroppen..


Torsdag- Ta mig en sovmorgon som jag förtjänar då man är en morgon människa, eventuellt gå ut o gå med maja,städa litegrann,boka tvätt tid o fara o jobba klockan 17.30-21-00 då de ska vara kvällsöppet i staden!
Dom ska även ha modedag på gallerian eller var de nu var! ? Så ser nog min dag ut imorgon..

Fredag- Vet att jag jobbar 12-18 .. blir nog bara softa !

Lördag-
Jobba 09.30-15.00 o dricka lite vin här hemma med maja o mysa!

Söndag-Vilodagen,baka tårta till mamma som fyller år på Måndagen den 5/10 :)



Oj,så mkt jag skrev denna gång :D haha.. men nu är ni uppdaterade.. kanske lite väl mkt !
Nu ska jag gå o sova tror jag om jag inte fasnar ett tag till.. Ha de fint..

Love u sweetie♥

seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0