Helgen :)

Igår så hade vi en tjejkväll här hemma hos mig o alla vi 4 tjejerna var samlade igen vilket var
mkt trevligt måste jag säga :) Vi satt o jyrade först,åt en massa chips o ostbollar,beställde
flottpizza,färgade håret på maja o annelie,Sara klippte mitt o majas hår o så gjorde vi ansiktmask på varnandra som
gjorde svin ont när man skulle ta bort de :) Pratade en massa svammel om allt o inget o så gjorde vi oss fest fina fast vi var nyktra.. Åkte vid tio ,halv elva tiden ut med annelies bil o snurrade hela kvällen!
Dock så lämnade sara oss ganska tidigt pga att hon hade värk o ca en timme eller två for maja hem till sin karl o skulle mysa på där;) Så de slutade att de var jag o annelie som blev kvar i bilen .. haha men vi hade grymt kul o så körde vi våra pojkvänner ner på hotellet o fyy bubblan vad vi fick skratta när vi skulle hämta dom på Hotellet klockan två på natten! SÅ himla jyriga .. Kan säga att de var en lyckad kväll o de måste vi göra om:) Haha

Var väl hemma sådär kring tre tiden o somnade på en gång.. Vaknade klockan elva i morse o kändes som att jag hade supit i flera veckor eller som att jag hade blivit påkörd av ett tåg:D Tagit de mest lugnt idag o så har jag farit förbi mamma o pappa även .. dom kom även med till kalix sen då dom skulle handla.. Hihi o pappa diskade även åt mig:) Vilken lyx jag har.. eller jag har världens snällaste pappa :)

om jag hade orkat så hade jag skrivit lite mera detaljer om helgen men känner mig alldeles för död för de just nu :)
Kommer säkert upp ngr bildbevis på kvällen som var..

Klockan är bara just efter nio o är sååå grymt trött.. Kanske man går o lägger sig snart?:)

Tack flickorna mina för en underbart rolig gårkväll:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0