Haha :)

Igår satt jag typ på tradera i 3 timmar o efter många om o men fick jag mitt löshårClips för 200 kr..
Hade de inte varit för en anan tjurig människa som gav bud typ sista sekunderna så hade jag fått de fär 70 kr
så man blev ju lite less men fördelen är ju att jag VANN den så hahahaa.. in your face biatch ;D


Så klockan var ungefär tolv när jag kom i säng.. var redan trött vid halv elva då jag var på väg att gå o sova !
MEn men, de var de o nu är nu...Händer idag då? Vet så långt att jag ska försöka äta ngt,duscha o fixa mig o fara på stan klockan två där jag ska på möte om mitt jobb :) SKa bli kul o se vad dom säger.. Orkar fan inte sitta hemma snart o har gjort de snart i 2 veckor... är kul o jobba tycker jag :D



SKa nog gå o koka kaffe nu... :)







Mina söta flickor :) ♥

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0